Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
Some trees flourish, others die?": příležitosti a problémy vzniku videoherního kánonu.
BRIXÍ, Václav
Diplomová práce se pokusí vstoupit do aktuálních diskuzí, spjatých s vnímáním videoher jako umění. Autor práce se zaměří především na problematiku vzniku videoherního kánonu, a bude sledovat vývoj tohoto zábavního průmyslu směrem k čím dál silnější institucionalizaci recepce a hodnocení videoher. Tento vývoj bude zkoumat jednak v kontextu odborném, pozornost bude věnována například vzniku univerzitních pracovišť a odborných monografií o historii videoher. Současně se autor zaměří i na neakademické strategie vytváření hodnot, například na fungování každoročních The Game Awards, nebo na snahu o ustálení normativního žánrového systému tvorby a hodnocení videoher z řad herních vývojářů, žurnalistů i rodící se kritiky. Metodologicky bude práce vycházet z teorie kánonu jiných uměních, se zvláštním zřetelem k vývoji filmového kánonu jako příkladu ustálení nového umění a jeho institucionalizace během 20. století.
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.